MILK BOOSTER SHAKLEE

Milk Booster Terbaik

Susu Meriah, Anak Gemuk

Susu Meriah, Anak Gemuk

Susu Meriah? Ibu mana yang tak nak kan? Alhamdulillah saya sungguh bersyukur kerana berpeluang mencuba dan akhirnya menjadi pengamal tegar milk booster terbaik ni sehingga kini.


Saya menyusukan kedua anak anak saya dengan susu ibu kerana saya tahu ia adalah merupakan makanan terbaik buat si manja. Simanja akan mendapat sistem pertahanan semulajadi yang kuat melalui susu ibu.

Dengan itu, untuk berjaya di dalam misi penyusuan saya, saya terbaca di dalam beberapa artikel pengambilan nutrisi bagi seorang ibu yang menyusukan adalah penting kerana ia sangat membantu penghasilan susu dan bukan itu sahaja malah kualiti kandungan susu ibu tersebut.

Sebab itu saya tercari cari supplement yang sesuai untuk di ambil dan ia tidak mendatangkan sebarang kecacatan atau menganggu pembesaran si bayi.

Kesan Amalkan Milkbooster Shaklee

Sebab itu saya memilih set penyusuan Shaklee kerana kandungan nya 100% semulajadi.

Selamat malah ia sangat membantu di dalam menjayakan misi penyusuan saya bermula dengan anak sulung saya Nuha kamilah sehingga la saya berpeluang menyusukan lengkap 2 tahun.

Lepas tu, berkongsi dengan adiknya Bouchra Amani dan sehingga kini yang mana hanya tinggal 2 bulan lagi lengkap la saya menyusukan si adik pula.

Syukur alhamdulillah. Impian saya menyusukan kedua dua anak saya sehingga dua tahun dipermudahkan. Susu pun meriah. Dan yang pasti anak anak saya sihat seperti yang anda tengok didalam rajah di bawah.

( Kedua dua nya gambar di ambil di masa umur mereka 3 bulan)

Jangan lah takut mereke bukan lah di kalangan obesiti sehingga besar malah, saya sendiri berpuas hati dengan perkembangan mereka sekarang malah dengan IQ yang mereka tunjukkan pada saya , saya rasa sangat bertuah.

Saya bukanlah fokus untuk susu yang banyak malah saya nak pastikan anak saya mendapat cukup zat supaya boleh elakkan mereka dari sebarang jangkitan penyakit malah dengan DHA yang tinggi dari susu ibu membantu di dalam pembesaran mereka

Jika anda mahukan pertanyaan lebih lanjut tentang milkbooster yang bantu penyusuan anda?

Jadi, saya boleh beri konsultasi terbaik mengikut keperluan seseorang ibu menyusu tersebut.

Usah lepaskan peluang dan beli sekarang dengan klik link di bawah.

wasap.my/60176477837milkbooster

wasap.my/60176477837milkbooster

wasap.my/60176477837milkbooster

Saya juga aktif berkongsi di media sosial yang lain, jemput klik dan link di bawah:

Instagram: @sitiaisahmdibrahim

Tik Tok : sitiaisahmohdaibrahim

One thought on “Susu Meriah, Anak Gemuk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *